نمایندگی رسمی کانن - عکاسی پرتره در ژانر های مد و تبلیغات یکی از مهترین و در عین حال دشوارترین ژانر های عکاسی به شمار می آید زیرا دراین سبک از عکاسی شما به صورت مستقیم با سوژه انسان سر و کار دارید . در راه رسیدن به موفقیت در یک جلسه عکاسی از مدل های تبلیغاتی همواره اصول و شرایطی وجود دارند که عکاس باید از آنها آگاهی داشته باشد. در این مطلب به بررسی باید ها و نباید ها در عکاسی از مدل های تبلیغاتی می پردازیم .

باید ها

1 – بازخورد مثبت ارایه دهید .

مدل شما ؛ بازتابی از رفتار شما خواهد بود . و بنابراین همواره سعی کنید بازخورد های رفتاری مثبت را ارایه دهید . اگر به هر عنوان در اجرای سیستم نورپردازی خود دچار مشکل شده اید و و یا با چالشی سخت در زمان عکاسی مواجه هستید و کمی عصبی به نظر می رسید ، این حالت به سرعت به مدل شما انتقال می یابد و او نیز چهره ای عصبی از خود نمایش می دهد .بنابراین در همه موقعیت ها مثبت بوده و رفتاری همراه با آرامش را ارایه دهید .

2 – به او عکسهای خوب نشان دهید .

برای ایجاد انگیزه کار و برقراری ارتباط کاری مثبت با مدل ؛ عکس های خوب و یا بهترین عکسهایی که تاکنون گرفته اید را به او نشان دهید .

3 – موزیک مورد علاقه مدل را پخش کنید .

ایجاد یک فضای روحی و روانی مثبت برای مدل ؛ تاثیر مستقیم در نحوه انجام کار از سوی او دارد . از مدل در مورد موزیک های مورد علاقه او سئوال کنید و این موزیک را درزمان کار برای او پخش کنید تا فضایی آرام و صمیمی برای ارایه کار از سوی او به وجود آید .

4- راهنمایی کنید ؛ ژست ندهید .

به جای ارایه ژست های سخت و طاقت فرسا ؛ دستورالعمل و راهنمایی برای مدل ارایه دهید . با ارایه راهنمایی های موثر ؛ مدل خود را در بهترین موقعیت در ترکیب بندی یک عکس قرار دهید  .

5- ایده ها ، ژست هاو مفاهیم ضروری را در گوشی همراه و یا تبلت ذخیره نمایید .

ممکن است در زمان کار به ایده ها و دستورالعمل های جدید نیاز پیدا کنید. ژست ها و پوز های ایده ال خود را در گوشی هوشمند ذخیره کرده و به همراه داشته باشید .
http://tamir.ir/camera/models-photography.html


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

موسسه قانون یار همه چی موجوده نیلو رایانه Ana Amy پرچم ملت ها پهنه ی کویر اتاقک نسیم قزوین Tommy